poniedziałek, 22 kwietnia 2013

sweets makes you happy - bransoletka z buteleczką

cześć, wstawiam dziś kolejnego posta żeby nadrobić ostatnie 2 dni bo chciałam w końcu zacząć wstawiać rzeczy robione na bieżąco a na razie zostało mi jeszcze trochę do fotografowania  ^^

 Wczoraj zabrałam się za robienie Decoupage na technikę, myślałam że to będzie trudniejsze a poszło mi szybko i sprawnie : > Pudełko wyszło bardzo ładne ( Decoupage robiłam na drewnianym pudełku ) więc niedługo może wstawię jakiegoś posta z nim, a teraz bransoletka "sweets makes you happy" - delikatna w odcieniach zieleni : z turkusowym i zielonym sznurkiem oba plecione w warkoczyki i z nylonowym kolorowym sznureczkiem + zawieszka buteleczka "sweets makes you happy"wypełniona kolorowymi cukierkami i zawieszka believe . Miałam wybrać 2 zdjęcia ale nie mogłam się zdecydować więc jest więcej ^^


 



3 komentarze: