piątek, 26 kwietnia 2013

sowa i buteleczki

dodaje takiego oto krótkiego posta, ponieważ jestem tak zmęczona i tak leniwa że nawet nie chce mi się wstać od komputera żeby porobić zdjęcia nowych rzeczy . Stworzyłam już małą rodzinkę słodkich sówek z FIMO bo mam ich w tej chwili około 10 ta była bodajże pierwszym pomysłem na sowę tak więc dodaje ją pierwszą :D Powstał z niej słodki naszyjnik ^^ , jest bardzo prosty ale ma w sobie coś fajnego :>

no i jeszcze dwie buteleczki jedna z listem miłosnym i 2 maleńkimi serduszkami oraz druga z kamyczkami i napisem "power" obydwie są bardzo małe bo włącznie z korkiem mają ok .2 cm
 
jutro prawdopodobnie dorzucę resztę sówek , miłego weekendu  -FY




14 komentarzy:

  1. sówka mnie po prostu urzekła ♥ a te jej oczęta :>

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza sówka <3 fajne buteleczki,szczególnie ta druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łojejułojeju, świetna sowa :) Fajne buteleczki, ta z listem jest bardzo pomysłowa <3

    obserwujemy :)? ja obserwuję :D

    nietoperka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale nie wiem jak dodać się od obserwatorów :c Mogłabyś mi napisać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Czy mogę zrobić podobną sowę do Twojej??
      Oczywiście w notce wspomnę , że inspiracją była twoja praca!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. jasne, nie ma sprawy :) i będzie fajnie jeśli tak jak powiedziałaś wspomnisz o mnie, żeby potem nie było że ja od ciebie zgapiłam albo ty ode mnie tak bez pytania :P ok ?

      Usuń
    3. Ok!!
      Wielkie dzięki!!

      Usuń
  7. Słodziutka ta sowa^^ I w ogóle fajny blog. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń