niedziela, 19 maja 2013

♥lovelove♥ + boże jak długo mnie nie było *.*

no więc właśnie, kilka dni temu weszłam na bloga i szczerze byłam w szoku że aż tyle czasu nic nie wstawiłam. Jakoś tak strasznie szybko czas leci , masakra . Ogólnie ostatnio jestem strasznie nieogarnięta od miesiąca planuje zrobic zakupy na beads i w sklepiku dla was ale jakoś nawet na to nie mam czasu . Teraz też zakuwam żeby podciągnąć oceny do góry ; D W sumie to teraz tylko odliczam dni do zielonej szkoły ,


wrzucam taką oto lovelove bransoletkę , jakoś tak przypomniałam sobie niedawno o mojej buteleczne z listem miłosnym która leżała w szufladzie i postanowiłam zrobić coś fajnego z nią : >

jest wiązana choć właściwie to chciałam żeby była zapinana, ale tak bardzo w czas jak już ją robiłam to przypomniało mi się że nie mam już końcówek .

wiec tu piękne zdjęcia mojej wesołej twórczość :P
 troche nie wyraźne,  mam parkinsona kiedy trzymam aparat  *.*



+ dwie piosenki w których się zakochałam i od kilku dni słucham ich 24h na dobę czyli BIFFY CLYRO - BIBLICAL i IMAGINE DRAGONS - BLEEDING OUT : D

 ;



7 komentarzy:

  1. bransoletka jest śliczna + imagine dragons aaa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ^^ , widzę że nie tylok ja ich uwielbiam :D

      Usuń
  2. wow, świetna ta Twoja biżuteria,
    bardzo fajny blog,
    oczywiście obserwuję!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnaa ^_^ gust muzyczny też masz dobry

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bransoletka :3

    Zapraszam na nowy post: http://jula-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń