czwartek, 2 maja 2013

wiosenny mix różności

MIX WIOSENNY CZYLI MNÓSTWO NOWOŚCI 

Tak więc dziś taki mix na wiosnę aby poprawić sobie nastrój w takie brzydkie dni i zapomnieć o deszczu : >  no i oczywiście dużooo zdjęć :) 
 Nareszcie długi weekend ! nie wiem jak wy ale ja czekałam na niego z niecierpliwością już od miesiąca  :)
Oczywiście jak na złość wszystkiemu pogoda musiała się popsuć i teraz zamiast letniego słońca tylko deszcz i burze  -.-
A mnie olśniło i wpadłam na pomysł zrobienia wiosennej bransoletki ze złotego łańcuszka i listków zrobionych z fimo : > Jestem jak zwykle megaa niezdecydowana :  na początku składania jej do kupy uznałam że zamiast jednej zrobię z tych listków dwie bransoletki co skończyło się tym że w końcu znów złożyłam je w całość :P ;D
na zdjęciach są wszystkie trzy :) która z nich najładniejsza ?


NO I CAŁA RESZTA :
antyczna bransoletka z rozgwiazdami zrobionymi z fimo i z łańcuszka :)





+ dziwnie na mojej kościstej ręce wygląda no ale cóż ..


kolejna bransoletka z motywem miłości *.* czyli list miłosny i serduszko na delikatnym antycznym łańcuszku ^^


kolejną rzeczą jest coś < nie wiem jak to nazwać > z czego powstanie wkrótce pierścionek - czyli fioletowe bzy także z fimo


 następne są wkrętki zrobione z modeliny fimo i posrebrzanych czy tam srebrnych ( nie pamiętam ) kwiatuszków - przekładek wbitych w modelinę ^^ 
mi osobiście się podobają, uważam że wyszły dość ciekawie : >





+ wkrętki croissanty

takie oto artystyczne zdjęcie mi się zrobiło :P



listkowa bransoletka numer 1 :






listkowa bransoletka numer 2 :



no i numer 3 ;D





no i ostatnie obiecane ostatnio kolejne moje autorskie sówki  z których jestem bardzo dumna :D
- narazie wrzucam tylko takie zdjęcia bo muszę porobić już gotowym bransoletkom z nimi ale to innym razem : >


7 komentarzy:

  1. wszystko mi się bardzo podoba a te sowy są niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!!!
    Ta 3 z listkami najlepsza:)
    Zapraszam po wyróżnienie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko piękne, a sowy słodkie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne, najbardziej fajna jest bransoletka z serduszkiem i kopertą. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga http://remakess.blogspot.com/
    i stronę na facebooku https://www.facebook.com/ReMakeS.FASHION?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna listkowa bransoletka nr 1 *-*

    jula-blog.blogspot.com ;d

    OdpowiedzUsuń